Kesä, nenä ja kännykkä

7.7.2019

Mökkireissu, tuo suomalaisen kesänvieton kiteytymä, jolloin aurinko paistaa, iskä grillaa ja lapset leikkivät rannalla. Vai katsoiko kukaan sittenkään sääennustetta lomaviikolle?

Silloin kun vettä tulee vaakaan ja shortsit vaihdetaan villapaitaan, tulee helposti napattua kännykkä taskusta. Suomalaiset ovat lomalla ehkä kaukana kaupungin mainoksista ja sivilisaatiosta, mutta aivan yhtä saavutettavissa.

Monet yritykset laittavat kesäksi mainonnan liinat kiinni ja lähtevät itsekin loman viettoon niin että sandaalit lentelevät pitkin konttoria. Onko potentiaalinen aika virvelöidä asiakkaita silti ohi?

Niin sinä kuin asiakkaasi näpläävät takulla kännykkää, tablettia tai läppäriä jossain välissä kesälomaa. He ovat yhä kuulolla. Kukaan ei välttämättä poimi puhelinta ja soita, mutta he näkevät ja kokevat yhä sen minkä heille osoittaa. Sinun brändisi ja palvelusi. Googlessa, Facebookissa, Instagramissa…

B2C-mainonnassa monilla aloilla kesä on yhä tärkeämpää aikaa tavoittaa uusia asiakkaita. Vaikka lehtilippuset turhaan täyttäisivätkin hylättyjä postilaatikoita, digitaalinen maailma toimii 24/7.

Tuo itsesi rohkeasti näkyväksi silloin kun asiakkailla on hyvä mieli ja ostoshortsit jalassa. Mustonelle voi yhä soittaa salaa saunan takaa.

Soita saman tien tai Laita ihan hissukseen viestiä

Mitä mieltä olit artikkelista?
Loading spinner
– Aki