Ole siellä missä asiakkaasi vaikuttuvat.

Facebook-markkinointi on omiaan B2C-kentällä, sillä sen monipuolinen mainonta on kohdistettavissa täysin asiakkaidesi mielenkiinnon mukaan. Mustonen kanssa FB-mainonta ei ole pelkkää pikkujoulupostausten sponsorointia, vaan tarkkaa ja kustannustehokasta sissimarkkinointia.

Instagram-markkinointi toimii etenkin vaikuttavilla kuva- tai videosisällöillä siellä missä Facebook ei enää päde. Suurin osa nuorisosta on siirtynyt Instagramin ja muiden vastaavien palveluiden käyttäjiksi.

LinkedIn on jokaisen businessmaailmassa pörräävän pyhättö. Jos mielessä on saada kiinni yrityksiä, yrityspäättäjiä tai henkilöitä toimialan mukaan, ”Linkkari” on oikea kanava.

Sisältösi voidaan tuoda juuri heidän silmien eteen ketkä siitä ovat kiinnostuneita. Oli kyseessä B2B tai B2C, sosiaalisen median kanavat tarjoavat räätälöidyt asiakaskokemukset myyntisuppilon jokaiseen vaiheeseen.

Soita ja sovi tapaaminen tai lähetä kysymys.