Data on dataa, mutta tieto tarjoaa kyvyn toimia edukseen.

Keräätkö sinä businessdataa tämän päivän lähteistä? Mikä on sinun verkkosivustosi tarkoitus ja mikä sen tärkein mittari? Webanalytiikasta on moneksi.

Kävijäseurantapalvelut antavat kattavaa tietoa verkkosivustoilla kävijöistä. Palveluiden käyttäjänä voit nähdä esimerkiksi:

  • Kävijöiden määrän
  • Sen kuinka pitkään he olivat sivuillasi
  • Monta sivua he selasivat keskimäärin
  • Ikähaarukat, sukupuolet
  • Mistä aiheista he ovat pääosin kiinnostuneita
  • Mistä verkoista (ml. yritysverkot) he saapuivat
  • Mistä päin maailmaa käyttäjät saapuivat
  • Suosituimmat sivut
  • Mistä sivuista tykätään, mistä ei

Analytiikka tulee räätälöidä aina asiakkaan tarpeen mukaan, ja tärkeintä onkin ensiksi määrittää, mikä on verkkosivuillasi se kaikkein tärkein seurattava juttu.

Mustone toteuttaa verkkosivuillesi kävijäseurannan jota sinä ymmärrät, ja tiedät mitä sinun sivustollasi tapahtuu.

Soita ja sovi tapaaminen tai lähetä kysymys.