Milloin viimeksi googletit jotain?

Etsitkö apua ongelmiin tai lisätietoa jostain tuotteesta? Ostopolun alku ja ABC ovat käyttäjän Googleen näpyttelemät hakusanat.

SEM, eli Search Engine Marketing vastaa aina kysyjän tarpeeseen. Läsnäolo siellä missä käyttäjä on jonkin tuotteen tai palvelun tarpeessa on jokaiselle yritykselle tärkeää.

Hakukonemarkkinointi kannattaa

Google-mainonta tarjoaa tärkeän asiakaslähteen liki mille tahansa toimialalle, sillä jokainen googlaaja on jo lähtökohtaisesti ”lämmin liidi”. Markkinoinnin avulla varmistetaan että tämä palvelun etsijä löytää juuri sinun tuotteesi ja palvelusi.

Hakukonemainonnassa pyritään Googlen hakutulosten etusivun yläosaan, suoraan hakijan sormen tai hiiren alle. Palvelu toimii Cost Per Click -periaatteella, eli mediakuluja maksetaan vain yksittäisiä euroja, nekin pelkistä tuloksista. Parhaassa tilanteessa mainontaan voidaan sopia ROAS-prosentti, jolloin mainosrahaa menee vain sen verran kuin on tämän prosentin puitteissa saatavissa takaisin.

Mainos ・ www.mustone.fi
Esimerkki tekstimainoksesta | Mustone Digital
Mainoksen houkuttelevuuden perusperiaate on se, että lopussa on jokin CTA. Lue lisää! Asiakkaasikin klikkaavat tällä hetkellä tällaisia mainoksia. Aloita sinäkin!


Ovatko verkkosivustosi kävijämäärät heikot, eikä Googlesta tahdo löytyä millään? Kokeillaanko Google-mainontaa vaikkapa alkuun pienillä panoksilla? Oletko valmis löytymään?

Soita ja sovi tapaaminen
tai lähetä kysymys.