Tarkoitus

Suomessa ollaan yleensä markkinoinnin suhteen varovaisia. Monille internetin ja kävijäseurannan tarjoamat hyödyt ovat täysin tuntemattomia, ja rahaa haaskataan rutiinilla kädet ristissä. Mustonen missio on mahdollistaa alansa ammattilaisten, uuden keksijöiden ja tavalla tai toisella maailmaa parantavien löydettävyys internetin avulla.

“Sillä ei ole väliä monta silmää sinut näkee. Sillä on väliä näkevätkö sinut he jotka sinua tarvitsevat.“

Keinot

Outbound-markkinoinnin ja inbound-markkinoinnin ero on se, että toisessa huudetaan ja toisessa kuunnellaan. Onko postiluukussasi “Ei mainoksia” -lappu, vaikka olet itse markkinoinnin keskiössä?

Data mahdollistaa asiakkaan toiveiden kuuntelemisen ja niihin vastaamisen. Jokainen asiakas piirtää verkossa surffatessaan omaa digitaalista jalanjälkeään. Näitä jälkiä on helppo seurata oikeilla metodeilla, ja johtaa asiakkaita juuri oikeille, heidän itse haluamilleen poluille.

Asiakkaan ostopolku verkossa

Tulos

ROI, eli “Return on Investment” on sijoitetusta rahasta saatava tulo. Se kertoo suoraan paljon peliin on laittanut panoksia, ja paljon se tuottaa takaisin.

Seuraamme porukassa sovittua digimarkkinoinnin panosta, sinä seuraat paljon se tuottaa rahaa takaisin. Emme lähetä kuivia raportteja keskiviikkoisin, vaan tapaamme, soitamme tai chattaamme. Pysytään yhdessä kartalla siitä mitä tapahtuu. Tulos on kaiken lähtökohta ja perusta.