Milloin viimeksi googletit jotain?

Etsitkö apua ongelmiin tai lisätietoa jostain tuotteesta? Monen ostopolun alku ovat käyttäjän Googleen näpyttelemät tai sanelemat hakusanat.

SEM, eli Search Engine Marketing vastaa aina kysyjän tarpeeseen. Läsnäolo siellä missä käyttäjä on jonkin tuotteen tai palvelun tarpeessa on jokaiselle yritykselle tärkeää.

Googlen hakukenttä

Näy heti ostopolun alussa

Hakukonemainonnassa pyritään Googlen hakutulosten etusivun yläosaan, suoraan sinne, minne käyttäjä todennäköisimmin klikkaa. Mediakuluja maksetaan parhaimmillaan vain muutamia euroja päivässä, nekin pelkistä tuloksista.

Ajan saatossa mainontaan voidaan sopia tietty ROAS-prosentti (Return On Ad Spend), jolloin mainosrahaa menee vain sen verran, kuin on tämän prosentin puitteissa saatavissa takaisin.

Mainos ・ www.mustone.fi
Esimerkki tekstimainoksesta | MustOne Digital
Mainoksen houkuttelevuuden perusperiaate on se, että lopussa on jokin CTA. Lue lisää! Asiakkaasikin klikkaavat tällä hetkellä tällaisia mainoksia. Aloita sinäkin!


Mikä AI Max?

Jos olet valmis laittamaan kaikki likoon AI:n optimoitavaksi, luodaan sivustollesi AI Max -hakukampanja. Tällöin robotti päättää puolestasi markkinoitavat sivut, avainsanat ja räätälöi mainostekstit käyttäjän tyylisiksi. Monissa tilanteissa tämä voi vielä johtaa arveluttaviin tuloksiin, joten käyttöä tulee harkita rajallisesti tuotevalikoiman ja verkkosivuston sisällön mukaan.

Ovatko verkkosivustosi kävijämäärät heikot, Googlesta ei tahdo löytyä millään ja tuotekin on vähän vielä tuntematon? Kokeillaanko Googlen hakumainontaa vaikkapa alkuun pienillä panoksilla? Oletko valmis löytymään?

Soita ja sovi tapaaminen
tai lähetä kysymys.